Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


آخرین نفس را در این قفس برای تو می زنم

موزیک ،تصاویر،اس ام اس،مطالب آموزشی

 

دلت که تنگ یک نفر باشد!
خود خدا هم بیاید تا خوش بگذرد و لحظه ای فراموش کنی فایده ندارد ....
تو دلت تنگ است!
دلت برای همان یک نفر تنگ است …
تا نیاید
تا نباشد
هیچ چیز درست نمی شود …!!

 

جسارت مـــی خـواهــد!!!
نــزدیــک شدن بــه افــکار پسری...
کــه روزهـــا...
مــردانه بـــا زندگـی مــی جنـگد ...
امــا شـــب هــا...
بالــشــش از هـق هق هـای کودکانه خیـس اســـت ... !

 

 

 

گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند
چه زندگی شیرینی !

 

 

 

 

 

"دلم" . . .


بایگانی "رؤیاهای شکسته ای" ست . . .


که در "حسرتت" خاک می خورند . . .


چه "اشتباه" مهیبی . . .


آنجا که "سرنوشت" . . .


"عشق" را به دلم پیوست کرد . . .


و مرا در پوشۀ "تنهائی" گذاشت .

 

پروردگــــارا ؛

قیامـــــتت را بر پا کن!!!

تــــو اگـــر خــــسته نــــشده ای ، ما عجــــیب خســــــته ایم ..

 

 

 


 

چگونه دلم خوش باشد

 

وقتی جداست دنیای تو از دنیای من.

 

نمیدانی

 

همه زندگی من آن لحظه ای ست که

 

نگاهم میکنی،

پس بذار زندگی کنم.ر

 

 

 


 

 

 



.

+نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,ساعت16:11توسط صادق | |